6 Kasım 2015 Cuma

XP 2 AŞAMALI MASKARA YORUMLARIM


Merhabalar :)

   Bugün sizlere hem uygun fiyatlı hemde küçük kozmetik mağazalarında kolaylıkla bulabileceğiniz, günlük makyajımda bana oldukça yeterli gelen, gördüğüm ilk anda ambalajıyla kalbimi çalan XP markasının 2 aşamalı maskarasından bahsedicem :)

XP 2 Aşamalı Maskara

Dekor olarak kullandığım jelibonlardan daha tatlı görünüyor dimi ambalajı :) ben günlük yaşamında yoğun makyaj seven kirpiklerim ön planda olmalı yada kullandığım bir ürün mutlaka patlamalı diye düşünenlerden değilim.Göz altlarını iyice kapatıp transparan bir pudra ile sabitledikten sonra hafif bir göz makyajı-eyeliner ve rujdan sonra rimelimi uygulayıp bitiririm genelde makyajımı :) bu kadarcık hafif makyajda maskara tabiki olmazsa olmaz ama o da diğer malzemeler gibi minimal olmalı :)


  XP markasının bu maskarası iki taraflı olsada ben genelde yukarıda gördüğünüz gibi üst kısmındaki step 1 olan kısmını kullanıyorum :)
çünkü step 1 daha kuru yapıda ve kirpiklerime istediğim şekli vermemi sağlıyor ancak step 2 çok ıslak yapıda ben ilk aldığımda 1. aşamadan sonra 2. aşamayı kullandım kirpiklerimi birbirine öyle bir yapıştırdı ki ben düzeltmeye çalıştıkça dahada beter oldu en sonunda da doğru yolu buldum ve sadece step 1 olan kısmını kullanmaya devam ettim :)


maskaranın fırçası tamda benim kirpiklerimle iyi anlaşan fırça tipi olan kıl yapıdaki fırçalardan, bu nedenle plastik fırçalı bazı makaralarda yaşadığım topaklanma sorununu bu maskarada yaşamadım:)


Kapatıcı nedeniyle dahada belirginleşen göz altı çizgilerimi görmezden gelerek kirpiklere odaklanıyoruz :)
evet hanımlar maskaranın kirpiklerimdeki duruşu bu şekilde, günlük kullanım için bu görüntü benim için gayet yeterli :)


Makyajımın ayrıntılarını görmek isteyenler içinde en sona gözümün yarı kapalı halini ekledim :)

peki bu maskaranın hiç kötü yanı yokmu derseniz olmaz mııı diye atlarım herhalde :) çünkü çok ağır parfüm kokuyo bu çok sevdiğim maskara, eğer koku hassasiyetiniz varsa baştan uyarıyım dikkatli olun kızlar :)

Gelicek yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)
Bloğumu takibe almayı unutmayın :)