27 Mayıs 2017 Cumartesi

Bir Kavanoz Mucize - Farmasi Kajal Jel Eyeliner

    Günlük makyajında eyeliner kullanmayı seven her kadın makyaj hayatında en az bir kez özene bezene çektiği eyelinerin biraz zaman geçtikten sonra göz pınarlarından yada kuyruk kısmından dağıldığını görerek minik bir şok yaşar.

Yaşadığı bu kötü deneyim ile makyajında daha kalıcı bir eyeliner kullanmaya karar veren makyaj severlerden biri olarak elimin en alışkın olduğu, uygularken zorlanmadığım tek eyeliner olan jel eyeliner'  ler üzerinde yoğunlaşarak benim için en uygun olanı tercih ettim. 

                                              Farmasi Gel Eyeliner


Daha önceden farmasi markasının likit eyelinerini denemiş ve becerememiş olsam da ümidimi yitirmeyip jel eyelinerine karşı ön yargı ile bakmayarak denedim.

Fırçayı değdirdiğimde yumuşacık köpüğümsü mousse yapıda bir eyeliner ile karşı karşıya olduğumu anladım. Bu kadar yumuşak yapılı bir ürün nasıl dururdu ki...

İlk aklıma gelen ''matlaşmaz bu jel eyeliner'' oldu.

Yapısı o kadar yumuşak ki göz kapağıma uyguladığımda yaşamak istemiyeceğim her şeyi bana yaşatacak gibiydi.

Göz makyajımı yapıp jel eyelineri uygulayarak makyajımı tamamladım. Son bir kontrol için aynaya baktığımda jel eyeliner matlaşmıştı.

                                            Jel Eyeliner

Arka planı ve yüzümdeki uyuyorum ben ya ifadesini görmeyip eyeliner kısmına odaklanıyoruz :D

Böyle yumuş yumuş yapıda bir jel eyeliner' in bu kadar hızlı bir şekilde matlaşmasına çok sevindim. Tabi ki matlaşması testi hemen geçti anlamına gelmiyordu.

Daha dayanıklılık ve temizlik aşamaları vardı.

Tüm gün sıcak hava - bol mimik yapma gibi her türlü işkenceyi üzerinde denediğim jel eyeliner, akşam eve geldiğimde sapa sağlam yerli yerinde duruyordu.

                                       Eyeliner

Diğer jel eyeliner' lerde sorun yaşadığım göz pınarı ve eyeliner' in kuyruk kısmını kontrol ettiğimde de her şey yolundaydı.

Makyajımı temizleme kısmına geçtiğimde ise,

Bioderma Sensibio H2O ile kolayca temizlediğim diğer jel eyelinerlere nazaran beni birazcık zorladı.

Bioderma Sensibio H2O ile ıslatılmış pamuğu göz kapaklarımda bir kaç saniye kadar bekletip yavaşça sildiğimde biraz daha iyi bir sonuç elde etmiş olsam da acilen makyajımı temizlemem gereken vakitler de çift fazlı makyaj temizleme suları ile temizlemenin zaman kazandıracağını düşünüyorum.